IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

تلویزیون‌های محبوب پلاسما همچنان یکی از تولیدات اصلی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۱ این برند به حساب می‌آیند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

اسوس به عنوان یکی از سه شرکت تولید‌کننده برتر نوت‌بوک و همچنین پرفروش‌ترین سازنده مادربورد در دنیا توانست جایزه Excellence in Efficient Product Design" را در مراسم ۲۰۱۱ ENERGY STAR كه در شهر واشنگنتن برگزار مي‌شد را كسب كند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

دولت آمريكا می‌گوید با ارائه این طرح می‌خواهد سایت‌های ناقض کپی‌رایت را شناسایی و بلوکه کند و موتور جست‌وجو‌ها و ISP‌ها را به همین علت تحت فشار بگذارد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

این اولین بار است که یک شرکت بزرگ اینترنتی دست به راه اندازی فروشگاه برای فروش نرم افزارهای مربوط به پلاتفورم‌های ساخت یک شرکت رقیب می‌کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

مقامات آمریکایی در حال ساخت سیستم رایانه‌ای هستند که می‌تواند استعاره‌های به کار گرفته شده توسط افراد خارجی زبان را در مکالمات میان آن‌ها شناسایی کند تا به این شکل با تشخیص مفهوم واقعی این مکالمات درک درست تری را از آنها به دست بیاورند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

شرکت کینگ مکس یک میکرو اس‌دی - microSD - عرضه می‌کند که ظرفیت آن ۶۴ گیگابایت است.

این مموری کارت که در حقیقت از نوع microSDXC است، نخستین کارتی است که با ظرفیت باور نکردنی ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود.

البته انتظار می‌رود به‌زودی شرکت‌های بزرگ دیگر مثل SanDisk هم چنین کارتی تولید کنند. در حال حاضر این کارت‌ها کاربردی نیستند زیرا دستگاه‌های کمی ظرفیت بیشتر از ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی می‌کنند.




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

ژاپن، آلمان، صربستان، جمهوری چک و لوکزامبورگ، امن‌ترین کشورها برای وبگردی هستند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

کلیپی از هدست جدید نوکیا با نام نوکیا جی را، برای مشاهده مخاطبین گرامی ومحترم ارائه می‌نماییم.

 

 

 

 

 

                                                         کلیپ هدست بلوتوث نوکیا جی




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

نوکیا هدست بلوتوث جدید نوکیا جی را معرفی کرد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

یک شرکت تایوانی که در زمینه تولید لوازم جانبی فعالیت می کند به تازگی ماوسی طراحی کرده که بر روی سطوح شیشه ای نیز کار می کند

با پیشرفت فناوری و ورود ماوس های لیزری به بازار، میز های کار به پد موس تبدیل شدند، اما همچنان محدودیت هایی در سطوح قابل استفاده وجود داشت. برای مثال به دلیل خاصیت عبور اشعه ها از شیشه، بر روی سطوح شیشه ای و برخی از میزهای صیقل خورده، ماوس های لیزری قابل استفاده نبود و یا کارایی پایینی داشتند.

 شرکت لاجیتک چندی پیش اعلام کرد که حسگر جدیدی به نام میدان تاریکی (Darkfield) تولید کرده است که روی سطوح شیشه ای دچار مشکل نمی شود. میدان تاریکی از فناوری بلوترک( BlueTrack) موجود در ماوس های جدید شرکت مایکروسافت بسیار قدرتمند تر است.

روش کار ماوس های لیزری تشخیص حرکت به واسطه ناهمواری و بی نظمی سطح کار است. به همین دلیل بر روی سطوح صیقلی و صاف مانند شیشه و گرانیت، ماوس های استاندارد در تشخیص حرکت دچار مشکل می شوند. فناوری میدان تاریکی اولین بار توسط دانشمندان برای دیدن میکرو ارگانیسم های بسیار ریز با میکروسکوپ اختراع شد. لنز های این فناوری تنها اشعه هایی که با زاویه بازتابیده شده اند را ثبت می کند، تا محیط زیر لنز کاملا تاریک به نظر بیاید، نام این فناوری به دلیل این پدیده، میدان تاریکی انتخاب شده است.

هنگامی که ذرات بسیار ریز یا خراش های میکروسکوپی بر روی سطح وجود داشته باشد، اشعه ها به صورت زاویه دار به طرف حسگر بازتابیده می شوند و نقاط نورانی بسیار کوچکی بر روی میدان تاریک پدید می آید.

با ثبت تغییر مکان این نقاط نورانی ماوس جهت و سرعت حرکت را تشخیص می دهد. فناوری میدان تاریک لاجیتک برای اولین بار روی ماوس های پرفورمنس ام ایکس ( Performance MX) و انی ور ام ایکس ( Anywhere MX) این شرکت عرضه شده است.
 




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

پژوهشگران امریکایی موفق شدند مگنت های مغناطیسی بسیار کوچکی به شکل تخم مرغ بسازند که رفتار متفاوتی از دیگر مواد مغناطیسی دارند. آن ها نشان دادند که از این مگنت ها می توان در توسعه حافظه های RAM کمک بگیرند.

پژوهشگران موسسه ملی استاندارد آمریکا(NIST) با استفاده از لیتوگرافی پرتو الکترونی موفق شدند که هزاران مگنت از جنس آهن- نیکل به ابعاد 200 نانومتر تهیه کنند. هر یک از این مگنت ها دارای شکل بیضوی هستند. محققان برخی از این مگنت ها را به شکل تخم مرغ در آورده اند، به طوری که نوک آنها تا حدی تیز باشد. هدف آنها از تولید چنین ساختارهایی این است که بتوانند از توسعه سیستم های ذخیره اطلاعات حمایت کنند.

نتایج نشان داد که کوچکترین کج شدگی در شکل مگنت ها می تواند تاثیر شگرفی روی خواص مغناطیسی مگنت ها بگذارد. آنها با استفاده از پیمایش مغناطیس ها به وسیله لیزر و آنالیز اتفاقاتی که روی اسپین الکترون ها می افتد، به این مهم پی ببردند. اسپین یک ویژگی کوانتومی است که مسوول جهت گیری مغناطیسی مگنت ها است. تغییر در جهت گیری اسپین می تواند از طریق امواجی در فرکانس های مختلف گسترش یابد. با افزایش تخم مرغی شکل شدن مگنت ها، الگوهای موجی آن ها و فرکانس های مربوطه پیچیده تر می شوند( درست شبیه پرت کردن یک سنگریزه نامتقارن).

برای تایید اثرات مغناطیسی محلی، محققان دست به شبیه سازی زدند. آنها برای این کار از چارچوب میکرومغناطیسی جهت دار(OOMMF) استفاده کردند. همان طور که در تصویر دیده می شود، بخش های کم رنگ تر دارای سیگنا ل های فرکانسی قوی تر هستند.

اثرات تخم مرغی، رفتار عجیب مشاهده شده در آرایه های نانومغناطیسی را توضیح می دهد که ممکن است در حین فرآیند لیتوگرافی به صورت شکل های ناکامل بوجود آمده باشند. چنین انحرافاتی می تواند روی سوئیچ ادوات مغناطیسی تاثیرگذار باشد. نتایج مطالعات تخم مرغی می تواند در توسعه حافظه های RAM که بر پایه برهمکنش میان اسپین و سطح مغناطیسی است، مفید باشد. حافظه های RAM اسپینی، یکی از گزینه های مناسب برای حافظه های نسل بعد است که می تواند بدون کاهش نیروی پردازشگر و با ذخیره دائمی اطلاعات روی ادوات بسیار کوچک، امکان دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم کند. مگنت های تخم مرغی شکل، الگوی فرکانس متقارن را که در ساختارهای بیضوی یافت می شود، شکسته و فرصت جدیدی برای کنترل دلخواه فرآیند سوئیچ کردن بوجود می آورد.

به اعتقاد تان سیلوا، فیزیکدان موسسه NIST، الگودهی دلخواه ساختارهای تخم مرغی شکل در حافظه های RAM اسپینی می تواند فرآیند سوئیچ کردن را قابل اعتمادتر کند. این تحقیق می تواند بازار جدیدی برای توسعه محصولات ایجاد کند.




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Asus یکی از شرکت های تولید کننده سخت افزار است. لپ تاپ های تولید شده توسط این شرکت دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران هستند. اگر شما نیز از جمله دارندگان یکی از لپ تاپ های این شرکت هستید می توانید از تم Asus که برای ویندوز سون طراحی شده استفاده نمایید. تصاویر پس زمینه زیبایی در رابطه با همین شرکت در تم گنجانده شده است. همچنین نرم افزار HTC Home که زمان و وضعیت آب و هوا را در محیط دسکتاپ و مشابه تلفن های همراه HTC نمایش می دهد نیز در فایل فشرده موجود است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Celestica 2 نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که به تازگی نسخه دوم آن تولید و ارائه شده است و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید.Elune نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که به تازگی تولید و ارائه شده است و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند ظاهر ویندوز سون را به سیستم عامل معروف مکینتاش تبدیل کند. نرم افزار Snow Transformation Pack نرم افزاری است که با کمک از آن میتوانید استفاده از سیستم عامل مکینتاش را بر روی ویندوز سون خود تجربه کنید. این نرم افزار یک نرم افزار تغییر چهره ویندوز بوده و مانند نرم افزار Seven Remix که این برنامه قادر است ویندوز ایکس پی را به ویندوز سون تبدیل کند، ظاهر ویندوز سون را به مکینتاش تبدیل نماید. با نصب این نرم افزار تمامی قسمت های ویندوز سون تبدیل به سیستم عامل بسیار زیبای مکینتاش خواهد شد. نوار وظیفه، نوار ابزار، پوسته ی ویندوز، آیکون ها، صداها، پنجره ها و ... قسمت هایی هستند که بعد از نصب این برنامه تغییر خواهند کرد و تبدیل به قسمت های مختلف سیستم عامل مکینتاش خواهند شد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Glass Onion نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار دومین نسخه آن نمی گذرد و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

مجموعه ایی شامل ۱۲۰ پس زمینه فوق العاده زیبا و با کیفیت در سایز ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل مخصوص موبایل را برای شما کاربران  آماده دانلود کرده ایم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

باز هم یک مجموعه ی بسیار زیبا از 40 عکس با موضوع ماشین برای شما علاقه مندان به تصاویر خودرو آماده کرده ایم که این والپیپرهای با کیفیت در سایز 240x320 می باشد، امیدواریم مورد پسند واقع شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

10 والپیپر بسیار زیبا از ماشین های اسپرت با کیفیت فوق العاده بالا برای شما عزیزان بازدید کننده در ادامه مطلب قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند قرار بگیرد  .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

مجموعه ای از ۱۵ عکس بسیار زیبا و با کیفیت را با موضوعات مختلف ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۶۴۰×۳۶۰ می باشند که می توانید به عنوان عکس پس زمینه گوشی موبایل خود از آن ها استفاده کنید. تمامی تصاویر این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که هم اکنون می توانید دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

مجموعه ای از 50 عکس زیبا با موضوع طبیعت . این مجموعه شامل عکس ها زیبا با کیفیت بالا و سایز 240x320 پیکسل میباشد و در یک مجموعه با حجم مناسب قرار گرفته است .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

اين بسته شامل 270 تصوير پشت صفحه براي تلفن همراه شماست.اين تصاوير تماما فرمت JPG هستند و روي تمامي گوشي هاي موبایل قابل استفاده هستند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

 

مجموعه ی 30 پس زمینه ی زیبا و دیدنی موبایل با اندازه ی 480x640 با موضوعات مختلف همچون عشق - سه بعدی یا 3D - طبیعت و...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

 

مجموعه اي ديگر از عكس هاي پس زمينه را براي گوشي هاي موبايل  كه شامل 20 عكس جديد و فوق العاده زيبا براي گوشي هاي موبايل مي باشد.سايز تصوير اين تصاوير 240x320 مي باشد و داراي كيفيتي بسيار عالي مي باشند.فرمت اين تصاوير jpg بوده و مي توانيد از آنها براي استفاده جهت استفاده براي پس زمينه ي گوشي خود استفاده كنيد.

 

حجم : 600.2 کیلو بایت

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

 




تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

مجموعه اي كه سايت وطن دانلود تهيه كرده است ، مجموعه اي شامل تصاوير پس زمينه ي جديد براي گوشي نوكيا 5800 مي باشد.20 تصوير پس زمينه ي جديد و بسيار زيبا اين مجموعه را شامل مي شوند كه همگي داراي كيفيتي بسيار عالي همينطور حجمي مناسب مي باشند.رزولوشن اين تصاوير 360x640 مي باشد كه متناسب با رزولوشن گوشي نوكيا 5800 بوده و علاوه بر آن مي توانيد اين تصاوير را با تغيير سايز بر روي گوشي هاي ديگر نيز استفاده كنيد.هم اكنون مي توانيد اين مجموعه را به صورت يكجا در قالب يك فايل فشرده  دريافت كنيد.

حجم :2.7 مگابایت

 

دانلود با لینک مستقیم

 




تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

مجموعه ای از ۱۵ عکس بسیار زیبا و با کیفیت را با موضوعات مختلف ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۶۴۰×۳۶۰ می باشند که می توانید به عنوان عکس پس زمینه گوشی موبایل خود از آن ها استفاده کنید. تمامی تصاویر این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

  دانلود :

دانلود با لینک مستقیم


 
  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 




تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

مجموعه ی 30 اسکرین سيور موبایل با سایز 240X320 با موضوعات مختلف همچون : ویندوز - طبیعت - انسان - سه بعدی یا 3D و ...

 

دانلود با حجم ۱.۲ مگابایت

 




تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

مجموعه ی 30 اسکرین سيور موبایل با سایز 240X320 با موضوعات مختلف همچون : ویندوز - طبیعت - انسان - سه بعدی یا 3D و ...

دانلود با حجم ۱.۲ مگابایت


 

 




تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

نام بازی: Section 8: Prejudice
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص شوتر
سال انتشار: May 4, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: TimeGate Studios
حمایت توسط : TimeGate Studios
موتور گرافیکی : Unreal Engine 3
مد های بازی : Singleplayer, Multiplayer
درجه بندی سنی : ESRB: T
قابلیت آنلاین:دارد

Section 8: Prejudice نام یک بازی فوق العاده زیبا با سبک پر طرفدار اول شخص شوتر میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.این بازی در تاریخ 4 می سال 2011 میلادی توسط کمپانی TimeGate Studios  ساخته و منتشر شد.جالب است بدانید این بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاد میکند.هر چند که انتقاد هایی برروی این موتور گرافیکی میباشد اما برای این بازی کاملا مناسب میباشد.شرح بازی :  همه گیمر های حرفه ای فرود فضایی Section 8 را به یاد دارند.این بار این بازی با یک عنوان جدید تحت عنوان Prejudice آماده دانلود میباشد.این نسخه از بازی توسط Sagat ری پک شده است.اکنون این بازی نه تنها یک گزینه مناسب برای بستر های نرم افزاری شبکه ای برای کشتار و قتل عام همگانی نمیباشد بلکه در مقابل ما یک بازی کاملا کیفی میباشد که این کمپانی با یک داستان عالی و جذاب آن را به خوبی دنبال کرده است.جالب است بدانید حالت شبکه ای این بازی بسیار بهتر میباشد.زیرا در این مد سلاح ها و حالت های جدیدی اضافه شده است.تصویری که در این بازی مشاهده میکنید بهینه سازی شده موتورهای گرافیکی قدیمی میباشد که در  نوع خود چشم انداز های فوق العاده ای برای گیمر به وجو می آورد



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

نام بازی: Witcher 2: Assassins of Kings
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: May 17, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian (RUS), English (ENG)
تبلت : absent
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Atari
ناشر در روسیه : 1S-SoftKlab/Snowball Studios
نوع انتشار : license
حمایت توسط : CD Projekt RED
م.تور گرافیکی : RED Engine
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

The Witcher 2: Assassins of Kings عنوان دیگری از سری بازی تازه منتشرشده در سال 2011 میلادی میباشد.قطعا در ماه می شاهد انتشار بازی های جدید و فضایی میباشیم.بازی The Witcher 2: Assassins of Kings در تاریخ 17 می سال 2011 میلادی موعد انتشار داشته است.این بازی زیبا را کمپانی آتاری منتشر و کمپانی CD Projekt RED ساخته و حمایت کرده است. شرح بازی : در این باز شاهد قسمت دوم  Witcher Rivii میباشیم.داستان عجیب و عمیق به همراه یک جریان غیر خطی شما را در این بازی همراهی می کند.در این بازی جلوگیری از سوئ قصد به پادشاه Foltesta در جریان دسیسه های سیاسی یکی از زیباترین صحنه های بازی میباشد.شما به عنوان یک گیمر حرفه ای وظیفه ای سنگینتر در پیش رو دارید.گرگ سفید پیدا خواهد کرد کسی را که قصد حمله و قتل سازمان یافته را دارد.در این بازی نه تنها شاهد یک ایده پردازی فوق العاده زیبا و یک داستان گیرا و با مفهوم هستیم بلکه شاهد تحولاتی در موتور گرافیکی بازی هسیتیم که ویژگی این موتور را در مشخصات بازی مشاهده می کنید.جالب است بدانید که این بازی بر اساس یک داستان حقیقی و به سبک هنر های رزمی میباشد که مشابه آن کمتر در دنیای گیم مشاهده شده است



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

نام بازی: Hydrophobia. Prophecy
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: MULTI8 (Eng,Fr,Ger,Ita,Spa,Jap,Kor,Chn)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Dark Energy Digital
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Hydrophobia. Prophecy شاهکاری دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Dark Energy Digital ساخته و منتشر شد.بازی از لحاظ کاراکتر پردازی بسیار زیبا و متحول کننده میباشد. شرح بازی : آخرین امید بشریت وسعت عظیمی از اقیانوس ها  در میان شهر ها بود.در اینجا یک آزمایشگاه رمز آلود  وجود دارد که میتواند کویری را به بهشت تبدیل کند !!! این آزمایشگاه حتی می تواند امواجی پر تلاطم از امواج را تولید کند .در هر صورت چنین گفته شده است که در این سیاره این ها بر این اعتقاد پا بر جا هستند .... . گرافیک بازی Hydrophobia Prophecy با توجه به رقبایی که در آینده در انتظار دارد امید وار کننده نمی باشد اما این بدان معنا نمی باشد که نسخه ری پک این بازی نیز گرافیک بد یا متوسط دارد .صدا گذاری این بازی توجه خیلی ها را به خود جلب کرد به طوری که موسیقی متن این بازی یکی از زیباترین موسیقی ها را دارد .ویژگی های این نسخه :
کیفیثت ویدیو های این بازی 100 درصد میباشد - کیفیت موسیقی متن این بازی 100 درصد میباشد - این بازی توسط R.G. Modern ری پک شده است - نسخه ری پک شده بر اساس نسخه اصلی و بریتانیایی و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

نام بازی: Counter-Strike Source 1.0.0.60 No-Steam + Autoupdater
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Vivendi Universal
حمایت توسط : Valve Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ورژن جدیدی از بازی زیبای Counter Strike Source تحت عنوان Counter Strike Source 1.0.0.60 در سال 2011 میلادی توسط کمپانی های Vivendi Universal و Valve Software منتشر و ساخته شد .قطعا در مورد سری بازی های Counter Strike آشنایی دارید و حتما این را می دانید که بازی های Counter Strike از جمله محبوب ترین بازی های موجود برای آنلاین یا شبکه بازی کردن میباشد . شرح بازی Counter Strike Source 1.0.0.60 : این بازی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین امروزی میباشد .جالب است بدانید این بازی هم هم از مد شبکه و هم از مد سینگل پلیر پشتیبانی میکند.اما حقیقت این میباشد که گیمر انتظاری فراتر از بازی هایی که در سال 2011 منتشر می شود دارد.چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ موتور گرافیکی و مدرن بودن !!! روزانه بسیاری از مردم در سرتاسر جهان با استفاده از رایانه های شخصی و ... از این بازی نسبتا کم حجم به صورت آنلاین بازی می کنند و همگی بر این نکته اذعان دارند که حقیقتا این بازی را از دید یک بازی پر گرافیک بازی نمی کنند. !!!در حقیقت شاید گیم پلی اعتیاد آور این بازی باعث جذب چنین صفوفی از گیمر ها شده است !! ویژگی ها :
-نسخه کامل بر اساس ورژن CS
-به روز رسانی در تاریخ 25 آوریل
-بدون احتیاج به Steam
-نصب و راه اندازی خودکار
-اضافه شدن مد زامبی ها به بازی  : Zombie_Chicky; Zombie_Marchland; Zombie_Terrorist; Zombie_Counter Terrorist; Zombie_Hunter
Zombie_HotAss; Zombie_Majini; Zombie_Jamper

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

نام بازی: Torchlight
پلتفورم : pc
ژانر : اکشن نقش آفرینی
سال انتشار:2009
نوع  فایل کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Perfect World Ent
حمایت توسط : Runic Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: نامشخص
به جرات می توان گفت بازی Torchlight یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سال 2009 میلادی میباشد که در آن زمان غوغایی بر پا کرد .ناشر این بازی زیبا Perfect World Ent میباشد که وظیفه ساخت این بازی نیز بر دوش Runic Games بوده است.در حقیقت اگر مقایسه ای بین بازی Torchlight و بازی های امروزی و به سبک نقش آفرینی داشته باشیم قطعا به این نکته اذعان خواهیم داشت که  حقیقت های در متن این بازی وجود دارد که تکرار نشده است .ماجرا از آن جا آغاز می شود که که سنگی بسیار عجیب و اسرار آمیز همه موجودات را تحت تاثیر قرار می دهد.عواقب وخیمی در حال وقوع میباشد .گیمر به صورت خودکار به سمت عمق فاجعه کشانده می شود .گیمر در این بازی می تواند آزادنه یکی از سه کاراکتر اصلی بازی را بنا به سلیقه خود انتخاب کند .توجه کنید گیمر در این بازی باید بسیار ریسک پذیر باشد تا بتواند موانع هر چند کوچک را به خوبی از میان بر دارد.گرافیک این بازی با توجه به تاریخ انتشار آن فوق العاده میباشد و همان طور که در بالا اشاره کردم این بازی یکی از بهترین بازی های به سبک نقش آفرینی در سال 2009 و یا حتی درآینده میباشد .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

اگرچه شرکت نوکیا به صورت رسمی اعلام کرده که در جریان تولید گوشی‌های هوشمند تمرکز خود را از سیمبین به سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت انتقال خواهد  داد، اما اخبار جدید منتشر شده  از سوی این شرکت حاکی از آن است  که نوکیا تا سال 2016 میلادی به تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیمبین ادامه داده و از این سیستم‌عامل پشتیبانی خواهد کرد.



"استیفن  ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل نوکیا در گفت‌وگویی با وبلاگ رسمی این شرکت موسوم به Nokia Conversations توضیح داد که قصد دارد همچنان به پشتیبانی از سیستم‌عامل سیمبین ادامه دهد.



او خاطرنشان کرد که با وجود انتقال تمرکز فعالیت‌های نوکیا به سیستم‌عامل ویدوز فون 7،  باز هم سرمایه‌گذاری بر سیمبین ادامه  خواهد یافت و دست‌کم تا سال 2016 میلادی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیمبین تولید  خواهد شد که البته در طول این  دوران سیستم‌عامل اصلی و اول برای تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا ویندوز فون مایکروسافت خواهد بود.



خبر یاد  شده به این معنی خواهد بود که اگر کاربران در حال حاضر گوشی‌های هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین را خریداری کنند، همچنان پشتیبانی این شرکت را در اختیار خواهند داشت.



 




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

شرکت Barnes and noble نسخه جديدي از Nook کتاب‌خوان الکترونيکي‌اش را معرفي کرد كه داراي صفحه 6 اينچي لمسي است.


 از ويژگي‌هاي اين دستگاه نسبت به کتاب‌خوان كيندل آمازون مي‌توان به باتري با عمر بيش‌تر و حدود دو ماه، وزن سبک‌تر، اندازه کوچک‌تر، microSD و لمسي بودن صفحه و نداشتن کليدهاي اضافي اشاره كرد.


سيستم عامل اين کتاب‌خوان اندرويد 2.2 است ولي به دليل محدوديت شديد و نبود اغلب توانايي‌ها مثل فروشگاه برنامه‌هاي اندرويد، اين موضوع مزيتي محسوب نمي‌شود. در مقابل کمبودي که اين کتابخوان در مقابل کيندل دارد، نداشتن مرورگر وب و نبود قابليت 3G يا اينترنت بي‌سيم است.


nook جديد از همان صفحه سياه و سفيد و جوهر الکترونيکي Kindle استفاده مي‌کند.


 




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

ايسوس بعد از نشان دادن تصوير مبهمي از تبلتي که قرار است در Computex معرفي کند، تصوير ديگري از لپ‌تاپ فوق نازک از سري Eee PC منتشر کرد.


 ايسوس تصوير ديگري از لپ‌تاپ فوق نازک از سري Eee PC منتشر كرد كه در آن‌ها ادعاي تحولي جديد در لپ‌تاپ‌هاي Eee PC شده است.


تصوير دوم را سايت نوت‌بوک ايتاليا به‌دست آورده که نشان دهنده نازک‌ترين لپ‌تاپ يا شايد نت بوک از سري Eee PC است.


آخرين مرتبه‌اي که ايسوس در اين مورد ادعا داشت، اسمارت بوک Neo را معرفي كرد که هيچ وقت به بازار نيامد و فقط مدل بود ولي خوشبختانه قرار است اين نت بوک با فاصله کوتاهي بعد از معرفي به بازار بيايد.




تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

یکی از محصولات تولیدی شركت ايسوس كه به علت كيفيت مناسب از طرفدارن زيادي هم برخوردار است مانیتور‌هاي اين شركت است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

 

شرکت موتورولا گوشی هوشمند جدیدی معرفی کرده است  که شامل پردازنده دوهسته‌ای می‌شود،  دو حالت متفاوت مانند دو تلفن‌همراه مجزا برای آن تعریف شده است و  دو سیستم رادیویی موبایلی در حالت آماده‌باش دارد.


 این گوشی هوشمند جدید با نام MOTO XT882 تولید شده و فعلا وارد بازار چین شده است که البته موتورولا هنوز خبری در مورد ورود آن به دیگر کشورها منتشر نکرده است. روی این گوشی هوشمند نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread  نصب شده است.


شرکت موتورولا برای این محصول پردازنده دوهسته‌ای NVIDIA Tegra 2  با توان یک گیگاهرتز را در نظر گرفته که پیش‌تر این پردازنده‌ را در گوشی‌های ATRIX 4G  و DROID X2 موتورولا دیده بودیم.


این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی 4 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت qHD یا 540 در 960 پیکسل به نمایش درمی‌آید. این گوشی همچنین دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی دارد که قادر است با آن تصاویر را با کیفیت 1920 در 1080 به صورت HD ذخیره کند. روی این گوشی هوشمند رابط کاربری MOTOBLUR نیز نصب شده است که استفاده از برنامه‌های داخلی آن را اسان می‌کند.


برای این گوشی همچنین دو حالت تلفن‌همراه مجزا و دو سیستم مخابراتی رادیویی CDMA/GSM تعریف شده است و بر این اساس این محصول می‌تواند در دو شبکه مخابراتی مجزا به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرد.



 




تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

 

 

مدیرعامل  شرکت مخابراتی France Telecom که شرکت مادر مرکز مخابراتی Orange نیز محسوب می‌شود اعلام کرد که مدل آتی گوشی هوشمند آیفون کوچک‌تر و باریک‌تر از مدل کنونی خواهد بود.


در گزارش‌های  جدید منتشر شده نیز آمده است  که شرکت اپل قصد دارد در این محصول  از سیم‌کارت جدیدی که اندازه کوچک‌تری نسبت به سیم‌کارت‌های کنونی دارد استفاده  کند تا در نهایت بتواند از اندازه گوشی بکاهد.


شرکت Orange طی گزارشی اعلام کرد که اپل پیش از این قصد داشت در مدل جدید گوشی هوشمند خود از سیم‌کارت کوچک‌تر استفاده کند، اما شرکت‌های مخابراتی همکار با اپل که وظیفه عرضه این محصول را دارند به آن فشار آوردند تا در مدل جدید گوشی خود سیستم e-SIM را به کار نبرد.


سیستم e-SIM مربوط به تراشه کوچکی می‌شود که داخل گوشی قرار می‌گیرد و امکان خروج آن از گوشی برای کاربر غیرممکن است. این سیستم قابلیت پذیرش سیم‌کارت‌های کوچک‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند که هیچ یک از شرکت‌های مخابراتی همکار با اپل استفاده از آن را نپذیرفته‌اند.


"استفان ریچارد"( Stephane Richard) مدیرعامل شرکت France Telecom در این خصوص گفت: «همه ما به شرکت اپل گفتیم که استفاده از سیم‌کارت‌های کوچک‌تر ایده جالبی نیست. زیرا سیم‌کارت قطعه‌ای است که سیستم امنیتی گوشی وابستگی زیادی به آن دارد و استفاده از نسل جدید این سیم‌کارت‌ها برای شرکت‌های مخابراتی بسیار دشوار خواهد بود تا امنیت ارتباطات میان مشترکان را به طور کامل در دست بگیرند. من تصور می‌کنم که شرکت اپل به حساسیت این مسئله پی برده است. ما برای منصرف کردن اپل از این تصمیم گفت‌وگوهای فراوانی را با آن انجام دادیم».





تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت HTC گوشی هوشمند جدیدی روانه بازار کرده است که شامل نمایشگر لمسی 3/4 اینچی می‌شود، پردازنده دوهسته‌ای را در خود جا داده است، با نام Holiday شناخته می‌شود و از طریق شرکت مخابراتی AT&T به دست کاربران آمریکایی می رسد.


 این گوشی هوشمند به پردازنده دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی  از نوع Snapdragon مجهز شده است و نمایشگر لمسی 3/4 اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت 540 در 960 پیکسل یا به عبارت دیگر qHD به نمایش بگذارد.


برای این گوشی هوشمند یک گیگابایت رم به همراه دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و روی آن آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید موسوم به 2.3.4 که با نام Gingerbread شناخته می‌شود، نصب شده است. این گوشی رابط کاربری Sense ساخت شرکت HTC را در خود جا داده است.


شرکت موتورولا اعلام کرد که این محصول را در تابستان امسال به صورت گسترده وارد بازار جهانی می‌کند که البته هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است.






تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 70217
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content